מותאם לסעודות שבת: סדר לימוד שבועי בזוהר הקדוש

נדב דוד No Comments on מותאם לסעודות שבת: סדר לימוד שבועי בזוהר הקדוש

קטעי לימוד המסודרים על סדר סעודות השבת עם מדור "קורטוב של דבש" ובו היוצא למעשה מאת הגה"צ רבי משה פריש שליט"א, נשיא מוסדות "יערות דבש" ובנו של הגה"ק רבי דניאל פריש זצוק"ל בעל ה"מתוק מדבש"

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיפוק רב בקרב קהל מבקשי השם ומקדשי שביעי המבקשים לדעת פנימיות התורה עם הופעת סדר הלימוד "אסדר לסעודתא" מאת הגה"צ רבי משה פריש שליט"א, בנו ממשיך דרכו של הגה"ק רבי דניאל פריש זצוק"ל, בעל מחבר פירוש "מתוק מדבש" על הזוהר הק' ונשיא מוסדות "יערות דבש" בארץ הקודש, שיצא לאור בעזרת השם יתברך מדי שבוע בשבוע.

סדר הלימוד השבועי מחולק לשלושת סעודות השבת עם קטעים מהזוהר הקדוש בשילוב פירוש "מתוק מדבש", הקטעים מותאמים במיוחד לכל סעודה החל מ"חקל תפוחין קדישין" בליל שבת קודש, "עתיקא קדישא" ביום שבת קודש ו"זעיר אנפין" לסעודה שלישית רעווא דרעווין.

בכל קטע וקטע מופיע לצד דברי הזוהר הק' מדור "קורטוב של דבש" מאת הגה"צ רבי משה פריש שליט"א ובו "היוצא לנו מזה", שורות ברורות המנגישות ומחכימות את האדם להבין את הנדרש ממנו למעשה בחיי היום יום על פי דברי הזוהר.

במהלך השבוע האחרון עלה הגה"צ רבי משה פריש שליט"א למעונם של גדולי ישראל שליט"א לקראת יומא דהילולא הקרב ובא של אביו הגה"ק ה'מתוק מדבש' זצוק"ל. במעונו של הגה"צ רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א זכה לברכות שמיים ונאמר כי זו בשורה טובה וזכות גדולה לכלל ישראל, גם במעונו של האדמו"ר רבי שלמה בוסו שליט"א זכה סדר הלימוד להוקרה רבה ונאמר כי יומלץ לכלל חברי הקהילה ליטול חלק בכך.

בהמשך השבוע הגה"צ שליט"א לעיר התורה והחסידות בני ברק שם עלה למעונם של גדולי התורה, מרן ראש ישיבת פוניבז' הגאון האדיר רבי ברוך דוב פוברסקי שליט"א, שהאציל מברכות קדשו והביע קורח רוח מרובה מהיוזמה הנפלאה. אצל הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א זכה להארת פנים ושוחחו ממושכות על חשיבות הדבר וסגולתו.

במוסדות "יערות דבש" מסבירים את הוצאת סדר הלימוד השבועי בדרישה וביקוש רב מקרב הקהל הרחב, מבקשי דעת ופנימיות התורה, המבקשים להבין וליישם את דברי התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי למעשה, אך מפאת עומק הדברים אין ידם משגת די ועל כן בא ביאור זה דבר דבור על אופנו בטוב טעם ודעת.



0 תגובות